ציוד ספורט » מאמרים וחדשות » הליכונים מובחרים - איזה הליכון הכי מתאים לכם

הליכונים מובחרים - איזה הליכון הכי מתאים לכם

אם אינכם רואים את עצמכם נרשמים לחדר כושר, משלמים סכומי עתק עבור מנוי שאולי לא תעשו בו שימוש ואינכם רוצים להשתמש במגוון מכשירים עם אנשים רבים, מכשירי ספורט ביתיים מומלצים כמו הליכונים הם בדיוק הפתרון עבורכם. כיום, הליכונים נחשבים בתוך קטגוריית ציוד ספורט מקצועי ועם מבחר של דגמים לפי הצרכים והרצונות שלכם, גם אתם יכולים לשמור על כושר וחיים בריאים בבית, בסלון, בחדר ובעצם בשיא הנוחות תוך כדי הליכה וצפייה בטלוויזיה בכל זמן ובכל מזג אוויר מבלי לצאת מהבית.
 
הליכונים מובחרים בישראל
מגוון ההליכונים כמו כל ציוד ספורט מקצועי וביתי הינו רחב וכולל דגמים רבים ושלל חברות מתחרות. להלן מספר הליכונים מובחרים אשר תוכלו לרכוש בחנויות ורשתות הספורט המובחרות להנאה וכושר בביתכם:

  • Vo2 Absolute 49 – מאופיין ב-7 כ"ס, מהירות מקסימאלית של 16 קמ"ש, בעל חיישנים בידיות, תצוגת נתוני קלוריות, מרחק, זמן ודופק, בעל בולמי זעזועים, קיפול הידראולי, מפסק ביטחון, מאוורר, מאחז לכוס ועוד. מחירו כ-5,600 ש"ח.
  • York Legacy – מאופיין ב-7.5 כ"ס, מהירות מקסימאלית של 16 קמ"ש, כולל חיישנים בידיות, תצוגה של נתוני זמן, מרחק, קלוריות, דופק, סוג שיפוע 15%, מפסק ביטחון ועוד. אינו מתקפל. מחירו כ-5,500 ש"ח.
  • BH-Fitness M30 – מאופיין ב-7 כ"ס, מהירות מקסימאלית של 18 קמ"ש, כולל מפסק ביטחון, חיישנים בידיות, תצוגת נתוני מרחק, קלוריות, זמן ודופק, בעל קירור אוויר, משטח בולם זעזועים, מאחז לכוס, קיפול הידראולי ועוד. מחירו נע בין 6,000-4,700 ש"ח.
  • Canada Athletics WIDER 50 – מאופיין ב-7.5 כ"ס, מהירות מקסימאלית של 20 קמ"ש, כולל מפסק ביטחון, חיישנים בידיות, תצוגת נתוני קלוריות, זמן, דופק ומרחק, בעל מאוורר מובנה, מכיל מאחז לכוס, קרור אוויר, סוג השיפוע חשמלי 15%, בעל 12 תוכניות אימון, תצוגת LED מוארת ועוד. מחירו כ-3,600 ש"ח.

הליכונים - תקלות אפשריות ופתרונן
כמו כל מכשיר חשמלי, גם הליכונים עלולים לסבול מתקלות ובעיות. הבעיות העיקריות של הליכונים הינן חוסר תפקוד כראוי, תחושה לא זורמת וכי משטח הריצה לא עובד במהירויות הנכונות, מרגיש תקוע ונעצר בפתאומיות.
בעיות כאלו נגרמות עקב חדירה של אבק ולכלוך לחלקים הפנימיים של ההליכון ולכן חשוב להקפיד על ניקיון קבוע של משטח הריצה. להלן מספר טיפים חשובים לניקוי ההליכון ותחזוקה שוטפת שלו:

  • נקו בעזרת מטלית יבשה מתחת ומעל רצועת הריצה.
  • נקו את מסלול הריצה בעזרת מים פושרים ומטלית לחה ובשום אופן לא באמצעות חומרי ניקוי שונים אשר יגרמו לנזק לחלקי ההליכון.
  • לאחר הניקוי דאגו לייבש את חלקי ההליכון בעזרת מטלית יבשה למניעת הווצרות קורוזיה.
  • שמנו בין המשטח לרצועה בעזרת שמן סיליקון ייחודי להליכונים. זה יבטיח תנועה חלקה, יאריך את חיי המכשיר וישמור על אלסטיות מסלול הריצה.
  • מומלץ מידי פעם לנקות לכלוך ואבק גם מהמנוע ומהמאווררים אך הזהרו לא לפגוע ברכיבי אלקטרוניקה שונים.
  • במידה ובמהלך אימון ההליכון ייעצר בפתאומיות ולא יאפשר תנועה שהינה חלקה וודאו כי הרצועה מתוחה ולא יצאה ממקומה. במידה וכן, חזקו או שחררו את ברגי הכיוון בחלקה האחורי של המסילה וכך החזירו ההליכון למצב תקין ורגיל.

לפרטים נוספים אודות ציוד ספורט מקצועי, מכשירי ספורט ביתיים מומלצים, טכנאי הליכונים במרכז, צפון ודרום הארץ, מלאו טופס קצר באתר ונציגינו יישמחו לחזור אליכם בהקדם עם כל המידע, מתן עזרה וייעוץ וכמובן הצעות מחיר ייחודיות ומפתות שלא תמצאו בשום מקום אחר.
 
במידה ונתקלתם בבעיה בהליכון אשר הינה מסובכת מידי או אינכם בטוחים כיצד לטפל בה רצוי להזמין טכנאי הליכונים מוסמך על מנת לא לגרום לנזק נוסף

עוד באותו נושא

כיצד רוכשים מכשירי ספורט

כיצד רוכשים מכשירי ספורט

למרות שאנחנו מוקפים מכוני כושר ומכשירי ספורט בגנים הציבוריים, אין דבר שגורם לנו לעשות כושר יותר מאשר מכשירי ספורט שעומדים אצלנו בבית...

מכשירי ספורט - עבודה נכונה על שרירי הגוף

מכשירי ספורט - עבודה נכונה על שרירי הגוף

נגמרו התירוצים, אין צורך יותר בהסברים מפותלים, רוכשים מכשירי ספורט לבית ומתחילים לעבוד על הגוף אתם מביטים על עצמכם במראה ותוהים, לאן נעלם...

נעלי ספורט - המדריך השלם

נעלי ספורט - המדריך השלם

עם התפתחות תופעת הריצה העממית וטיולי השטח, נעלי ספורט זכו לגידול עצום במכירות, ומאז הם יצרו ענפים שונים שאיפשרו להם להגדיל את המכירות...

מכשירי ספורט ביתיים - מחירון

מכשירי ספורט ביתיים - מחירון

רבות דובר על מכשירי ספורט לבית, במאמר זה נסקור דוגמאות של מכשירי ספורט שונים שיכולים לשרת אתכם לצורך אימון גופני ביתי אופנת הכושר לא פסחה,...

הליכונים - ללכת בבית ולהרגיש במכון כושר

הליכונים - ללכת בבית ולהרגיש במכון כושר

במקום להשקיע במנוי חדר כושר, למה שלא תרכשו לעצמכם הליכון לבית או למשרד? כאן תוכלו לקרוא מה אתם צריכים לדעת לפני הרכישה הליכונים ופתרונות...